Rugpijn Tips van een Melick Chiropractor

Rugpijn Tips van een Melick Chiropractor

Back Pain Tips from a Melick Chiropractor

Als er één lichaamsdeel is waar de meeste mensen op een bepaald moment in het leven problemen mee lijken te hebben, moet het de achterkant zijn. Rugpijn is zo'n gewoon onderdeel van het moderne leven dat veel mensen het gewoon als normaal accepteren en proberen zo goed als ze kunnen te overleven. Natuurlijk weet iedereen in het beroep van chiropractor of mensen met kennis van de menselijke anatomie dat rugpijn in de meeste gevallen helemaal niet nodig is. Behandeling door een chiropractor kan enorm helpen, maar u kunt uzelf ook helpen. Hier zijn enkele effectieve rugklachten tips van een Melick chiropractor.

Kijk hoe je lift

Slechte tiltechnieken zijn een veelvoorkomende oorzaak van onderrugspanningen en verstuikingen, dus het is belangrijk om de juiste vorm te observeren bij het optillen van zware voorwerpen. Wat je ook opheft, probeer je rug recht te houden en gebruik je benen om het grootste deel van het werk te doen. Vaak als we moe worden, worden de benen steeds minder gebruikt, maar je vraagt om een rugblessure als je stopt met je benen te gebruiken. Het is ook belangrijk om je lichaam niet te verdraaien wanneer je een zwaar voorwerp vasthoudt. Als je moet draaien, beweeg je je voeten totdat je lichaam de goede kant op kijkt.

Goede Voeding

De meeste mensen beschouwen voeding niet als een essentieel onderdeel van een goede gezondheid van de wervelkolom, maar het kan zijn. Veel water drinken en gezond voedsel eten, helpen je gewicht van je buik af te houden. Het dragen van overtollig gewicht in je maag veroorzaakt een onbalans en trekt de hele dag aan die spieren in je onderrug. Als u last heeft van rugpijn en extra gewicht in uw maag draagt, pas dan uw dieet aan om de belasting van uw rug te verminderen.

Verstandige Oefening

Oefening is om verschillende redenen een vitaal onderdeel van een goede gezondheid, maar het is ook een goede manier om uw rug te verwonden als u niet op de juiste manier traint. Wat voor soort oefening je ook kiest, neem de tijd om van tevoren goed op te warmen en af te koelen als je klaar bent. Veel mensen willen gewoon meteen naar binnen springen en beginnen met het tillen van gewichten of het spelen van een sport, maar je rugspieren zijn nog steeds koud en strak. Zoek een oefening die binnen uw fitnessbereik ligt en bescherm uw rug vóór, tijdens en na.

Vermijd Langdurig Zitten

Over het algemeen zitten mensen veel meer dan vroeger. Veel beroepen vereisen lange uren op een computer en het kan uw gezondheid schaden. Het menselijk lichaam is ontworpen om te bewegen, dus als je de hele dag zit, comprimeer je de schijven in je ruggengraat. Het is duidelijk dat iedereen niet van beroep kan veranderen, maar je kunt overdag elk uur een beetje rondlopen om wat druk uit te oefenen. Als je meer pijnklachten wilt, neem dan contact op met ons chiropractieteam van Melick.

Bij Chiropractie Roerdalen helpt ons team u om uw vragen te beantwoorden. Neem vandaag nog contact met ons op.

OPENINGSTIJDEN


maandag
1400 - 1900 uur


dinsdag
Gesloten


woensdag
Gesloten


donderdag
0800 - 1200 uur


vrijdag
Gesloten


zaterdag
Gesloten

Chiropractie Roerdalen
Dorpsstraat 47
6074 GB Melick
Netherlands
0475-575948